یاسینیاسین، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

وروجک

درد و دل!!!!!

1392/8/19 23:13
نویسنده : مامان
69 بازدید
اشتراک گذاری

 

من تصمیم گرفتم تا این وبلاگو واسه پسرم درست کنم تا خاطراتشو اینجا ثبت کنم. نمیدونم با  این مشغله ای که من دارم چقدر میتونم به  اینجا سر بزنم  ؟!!! ولی تمام تلاشمو میکنم تا بیشتر خاطر ات پسرمو بنویسم . بیشتر دلم میخواد با پسرم اینجا درد و دل کنم  که اگه بودم یا نبودم حرف ناگفته ای بینمون نمونه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان عسل
14 مهر 92 21:00
مبارکههههههه وبلاگ

ماشالله چه پسر نازی


ممنون خاله جون



خاله
18 آبان 92 21:47



منم بوس
ارلا
3 فروردین 93 13:21
چه وب نازی داری خوشحال میشم به منم سر بزنی
علی
3 فروردین 93 13:22
سلام وب نازی دارید اگه داخل وبتون شکلک بذارین نازتر میشه بیا وب من پر از شکلکهای نازی داری پشیمون نمیشی اینجوری وب زیبا تر ودلنشین تر میشه حتما بیایی من منتظرم باااااااااای دوست من
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به وروجک می باشد